Tecknade serier 7,5 hp - dagsläget

Det läses, det läses, det läses och det läses... Just nu är vi inne på barnserier i serie-kursen och jag sitter med näsan i en tjock bok, en doktorsavhandling. Barnseriernas historia i Sverige. Boken heter Berättande bilder. Den är ju helt klart intressant, men jag tycker inte riktigt om att läsa under press, speciellt när det känns som att man inte kommer någonstans... Och så ska jag läsa lite ur en annan kursbok, välja två barnserier att läsa, formulera en fråga kring det som tagits upp och sedan också besvara den. Och på måndag ska det vara klart. Jag fattar inte hur jag ska hinna! Hm, kanske inte genom att sitta och blogga... Eh, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0