Not me

Jag sökte ju ett jobb här för ett tag sen, som jag nämnde lite hastigast. Ett tolkjobb, ett vikariat på sex månader. Tjoho! Nackdel: Jönköping. För er som inte vet kan jag säga att det är ganska långt bort, i klass med min hemstad ungefär. Så, sex månader långt hemifrån men med drömjobbet. Svårt val, kanske inte för alla men för mig. Nåja, jag sökte som sagt, tänkte att jag kan ju grubbla mer om de överhuvudtaget tycker att det är jag som ska ha jobbet. Sen våndades jag lite, för jag visste att om jag skulle bli erbjuden jobbet skulle jag ångra mig jättemycket om jag inte tog det, men det skulle samtidigt vara riktigt jobbigt att vara hemifrån och borta från Jan-E ett halvår, hade varit bättre om man bara behövt välja en av dem...

Nu behöver jag varken våndas eller grubbla längre, för jag fick inte jobbet. Lite tråkigt på ett sätt, det hade ju varit kul att bli erbjuden det, men samtidigt väldigt skönt att slippa välja. End of that story...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0