Piffad frys

För ett ganska bra tag sedan fick vi hem ett paket från Flatebö med en massa trevligheter i, bl.a. hade jag beställt lite wall art. Dock var det ju en berömd tumme som gjorde att det hela bara blev liggande, men igår hände det grejer vill jag be att få tala om! Då satte Jan-E igång att klippa, gnugga och fästa, och jag fick agera ögonmått. Vådligt tjusigt blev det om jag får säga min mening!



Och så här ser hela härligheten ut. Lite mer ordning och reda på den nedre delen...

 

Jag tänker dock nästan hela tiden på Borås tidning när jag ser den här texten... Och på en sak till faktiskt: pre-blessed food! Se nedan. Och nej, det är inte på allvar.

 

 



P.S. Kika gärna in på Flatebö, de har en hel del andra wall art och nu har de dessutom fått in en hel del nytt och tjusigt på t-shirt-fronten. Skulle jag ha råd skulle jag köpa hem halva butiken!

Kommentarer
Postat av: malin

SNYGGT!

2011-09-02 @ 09:22:22
Postat av: Marre

Håller helt med ^^

2011-09-02 @ 15:21:57
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: E-K

Ljuvligt!!!

2011-09-02 @ 20:35:57
Postat av: Marre

tumme upp :)

2011-09-05 @ 16:47:21
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0