Jobb och tyg

Den här veckan är galet jobbspäckade! Inte för att jag klagar, men lite typiskt veckan innan lajvet när jag skulle behöva ägna mig åt sömnad... Nåja, hittills är jag i alla fall ledig i helgen. Dock ska vi fira Jan-E lite på lördagen, men det ska nog gå ändå. Jag hoppas bara tygerna kommer snart. Jag lyckades till slut bestämma mig och Jan-E lyckades till slut beställa (ett himla krångel med en massa tyger som var slut). Nu är min stora oro att stuvarna jag hade tänkt göra hosor av inte räcker. Voi voi... Men sådant har jag inte tid att fundera på nu, nu måste jag hoppa i lite anständiga jobbkläder och sedan susa iväg till dagens alla uppdrag.

Kommentarer
Postat av: E-K

Vad bestämde du dig för till slut?

2012-04-25 @ 18:55:35
Postat av: Marre

Ärligt talat minns jag inte :P Men det dyker väl upp här skulle jag tro.

2012-04-25 @ 22:18:29
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: svärmor

jobba inte ihjäl er nu tänker på er kram kram kram

2012-04-26 @ 17:01:48
Postat av: Marre

Nej då, det ska vi inte :) Kram

2012-04-27 @ 10:49:19
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0