Dagens lunch

Idag har jag väl inte riktigt följt kostcirkeln slaviskt... Åt frukost alldeles för sent, vilket ledde till illamående (jag är sådan där att jag måste ha mat väldigt regelbundet för att inte må illa/bli grinig/bli trött/bryta ihop...) och endast ett matintag på att par väldigt luftiga mackor. Sedan dess har det bara gått utför och lunchen blev ju allt annat än exemplarisk: en matmuffins, en Snickers och ett glas mjölk. Något bättre ska jag väl lyckas klämma i mig innan det blir dags att åka in till Leksand och hänga på Missionskyrkans lajvskola hela kvällen (jag ska manekänga lite kläder)... Men det känns så omotiverat att ställa sig och laga något när jag inte är sugen på något och det inte är någon annan som ska äta. Tips?


Kommentarer
Postat av: Karin

Pasta är din bästa vän! med bacon eller köttbullar :P varma mackor funkar det med, eller blodpudding :) vita/bruna bönor går snabbt att värma också ^^ och våffelmix är bra att ha :D

2012-02-16 @ 23:07:03
Postat av: Marre

Varma mackor lät faktiskt lockande :)

2012-02-17 @ 16:24:16
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0