Dagen i punktform. Typ.

Jaha, här sitter jag nu en stund vid datorn igen. Det har varit en lång dag, men ganska bra har den varit i alla fall. Det jag har hunnit med är:

♥ En massa bilkörning.
♥ Ett par tolkuppdrag (därav punkten ovan).
♥ P3-lyssnande (simultant med första punkten).
♥ Ärenden på noret.
♥ Kramas med min man.
♥ Mat.
Pappas flicka
♥ Att äta majoriteten av bullarna i en påse Gifflar (ja, jag vet, de innehåller allt annat än sjysta grejer...)
♥ Säga hej då till maken.
♥ Snickra på en jobbansökan.
♥ Boka tågbiljetter.
♥ Packa inför översovning hos Peter.
♥ Elda i köksspisen.
♥ Glömma punkten ovan.
♥ Börja om med förrförra punkten.
♥ Läsa bloggar.

Alltså en hel drös högintressanta saker! Det vill säga om man tycker om... öh... Om man... eh... Nä, ok. Inte intressant alls egentligen. Nåja, men det är vad jag har gjort i alla fall. Jag tvivlar på att jag ids klämma fram något mer läsvärt idag faktiskt.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

roligt inlägg, snor din "dagen i punktform" idé om det är ok?

2012-01-20 @ 14:14:23
URL: http://nifelheims.blogspot.com/
Postat av: Marre

Kör på! Kul att kunna inspirera :)

2012-01-23 @ 17:25:34
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0