Godkänd

Slutinlämningen på kursen blev godkänd! Puh...! Dock är jag på sätt och vis lite besviken på mig själv, för jag tror nog att jag faktiskt kunnat prestera ett VG. Med tanke på tidigare uppgifter (de bedömdes bara på skalan U-G) och den respons de fått tror jag inte att det skulle varit omöjligt för mig att sätta ett VG om inte allt hade varit så kaotiskt den perioden när jag skulle klämma fram en slutinlämning. Eller så är det bara bortförklaringar från min sida... Nåja, nu är alla moment i kursen klara och godkända, så nu kan jag slappna av...

Ända tills det är dags att börja med nästa kurs! Jag är just nu inskriven på en ny kurs för vårterminen, men mer om det någon annan gång. Nu ska jag försöka få upp humöret lite (att jag inte har lärt mig det här med att äta när jag är hungrig...) och ha lite fredag. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0