Händeslrikt IRL = händelselöst i bloggen

Nu var det ännu en gång tråkigt länge sedan jag skrev något. Anledning är att jag har roat mig AFK* en del, bl.a. har jag varit hos Peter i Gävle och hos Roosorna i Gagnef (där det i vanlig ordning blev gott att äta, dock fajitas istället för våfflor den här gången, och även årets första semla) och sen blev det en del jobb-, frisör- och pilatesflängande när den här veckan började. Och mer kommer det bli! Jag kommer nämligen åka bort och vara hemifrån i nästan en och en halv vecka (kommer hem en dag mitt i alltihopa innan jag drar vidare). Först blir det en sväng till Skåne för att äntligen få hälsa på min underbara Suss, sen blir det Göteborg igen, den här gången för en begravning, och sista men inte minst ska Jan-E och jag till Prolog för första gången (ett lajvkonvent, som jag förhoppningsvis kommer skriva mer om).

Så, om jag inte är på bloggen den närmaste tiden så vet ni i alla fall vad det är jag pysslar med.

*Away From Keyboard, som man tydligen säger nuförtiden istället för IRL (om det inte är så att jag är väldigt efter och kidsen börjat använda något annat igen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0