Working on it

Nu har jag inte postat så många inlägg här märker jag, men jag sitter åtminstone och pillar med sammanfattningen av 2011. Inte för att jag i praktiken skriver så mycket, men det är allt det här sammanfattandet och uppfräshandet av minnet som tar tid. Jag måste ju säga att det är lite förvirrande när man fördjupat sig i vår- och sommarmånaderna och sedan tittar ut genom fönstret och inser att det utan tvivel fortfarande är vinter och kallt ute. Som när man tittar på en sorts dryck samtidigt som man dricker något helt annat.

Jaja, nu ska jag gå och sova. Tiiidig morgon imorgon och jag är inte van att gå upp tidigt, har ju sovit långa morgnar i stort sett från jul till idag med några få undantag. Så god natt och sov gott, allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0