Förvänta er inte mycket

Uppdateringsfrekvensen här på bloggen har ju inte varit hög den senaste tiden, mest beroende på att det har varit så mycket annat att göra. Just nu ser det inte ut att bli mindre glest mellan inläggen, tvärtom. Tiden finns nog där om jag skulle vilja, men det är just viljan som tryter för tillfället. Det är så mycket annat i rörelse bakom skallbenet, så bloggen känns ärligt talat inte så viktig just nu. Och omotiverat skrivande är ju bara dåligt skrivande, så det är ju ingen idé att sitta här och försöka tvinga fram något. Kanske vänder det om någon dag, kanske tar det en månad, ett år; jag har ingen aning när motivation och dylikt återvänder, men det märker vi. Kanske dyker det upp något litet inlägg då och då i alla fall, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Tee

Tråkigt, även om jag inte kommenterar särskilt ofta så tycker jag det är trevligt att se hur ni har det!

2012-07-18 @ 19:32:02
Postat av: Helena

Hur har ni det? Hur mår du och magen? :)

Svar: Vi har det bra, Jan-E och jag försöker fatta att vi kommer ha en liten unge när som helst nu...! Känns fortfarande väldigt overkligt faktiskt. Själv då?
Marre

2012-09-26 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0