Icke producerad text

Här hade jag - med tanke på snacket som går en dag som denna - tänkt skriva några väl valda ord om varför vi bör fortsätta (eller i vissa fall börja) att kämpa för jämställdheten. Men som ni säkert också har märkt någon gång: det är svårt att tvinga fram en bra text. Vissa dagar går det hur fint som helst att formulera sig, andra dagar får man verkligen inte fram det man menar. Så jag hoppar över det idag.

Däremot kan jag avslöja att en Magnum Mandel sitter fint även en dag då snön singlar ner utanför fönstret. Mums!

Kommentarer
Postat av: Keckis

Hej Marre! Kul att läsa din blogg :) Jag kan hålla med dig om att det går att äta glass i alla väder. Det finns inget dåligt väder bara mindre god glass... Ha det bra och stor kram från mig och Platfoot.

2012-03-15 @ 03:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0