Inställt tyg och tipsförfrågan

Det här med tyget har jag ju grubblat på i onödan... Det blev inget lajv för våran del den här gången, tyvärr. Tur att vi kunde avboka vår tygbeställning ändå. Men oh! vad lajvsugen jag är! Jag har suttit och kikat lite på bilderna från lajvet vi skulle åkt på nu i helgen (Krigshjärta 5.5) och sörjt lite över vad vi missat. Som tur är går det ju fler tåg, men vilket ska man ta? Just nu har jag inte snubblat över något lajv som jag är så sugen att åka på (förutom ett lajv som går av stapeln juli 2013, men det är ju ett tag kvar om man säger så...). Visst verkar det vara några lajv på G som verkar helt ok, men eftersom det är ett sådant företag att förbereda sig, ta sig dit (det är inte många lajv som är nästgårds direkt...), hur slut man är efteråt osv, så vill jag vara riktigt sugen att åka för att jag ska tycka att det är värt all ansträgning som ett lajv faktiskt innebär.

Så, några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0