Många mil i bil

Idag har jag kört och kört och kört och kört och kört och... Ja, ni fattar. Jag har kört kopiösa mängder! Egentligen hade jag räknat med att vara hemma idag, men imorse fick jag ett sms med en förfrågan om att ta ett par timmars uppdrag långt bort. Tja, jobb är jobb och ska man frilansa som tolk lär man vara flexibel, så det var bara att pallra sig iväg. Så idag har jag kört sju (7) timmar (!!) och jobbat typ en halvtimme. 49 mil väg har jag avverkat. Mer än om jag skulle åkt ner till Borås! Fatta vad mör i kroppen jag var när jag satt i bilen och "bara" hade en timmes körning kvar... Man kan bli knäckt av mindre! Nä, nu ska jag sluta klaga och gå och lägga mig istället, så kanske jag hinner panikstäda lite imorgon, för då kommer svärmor med sin andra hälft. Må hända dyker det upp några Jehovas vittnen också. Men det är en annan historia, läggdags var det ja...

 

P.S. Jag tycker inte om att köra bil...

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0