Jobblördag, check

Puh, nu sitter jag och pustar ut för dagen... Har varit iväg och jobbat på heldagsuppdrag, dessutom med rejäl resväg. Ja, sådant kan man ju också pyssla med en lördag. Eller, det är väl i princip det jag pysslat med veckans alla dagar den här veckan faktiskt. Man får passa på medan det finns jobb. Men kommande veckan ska jag vara lite försiktig med att tacka ja till fler uppdrag än dem som redan är inbokade, Jan-E läser ju en mattekurs på halvtid och han har väl i ärlighetens namn inte riktigt fått möjlighet att plugga så mycket som han skulle behöva, my bad!
 
När vi ändå snackar jobb måste jag bara passa på att säga att jag har så himla bra kollegor! Kloka, duktiga, proffsiga, kompetenta, go'a, roliga, förstående och liksom allmänt bra! Ett extra tack till Fredrika som gjorde min fredagkväll (jag må vara lättsmickrad, men ibland behöver man sådant också ;) ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0