Linköpingshelg

Nu sitter jag hemma igen, efter att ha varit på vift ett litet tag. Jag har spenderat helgen hos Anna, Stefan och Leo och deras två kattungdomar Mymlan och Lilla My. Ren semester har det varit! Förutom sovmorgnar (att visserligen vakna redan vid åtta, men utan ett larm på mobilen eller en morgonpigg tvååring, det har inte varit fy skam!) har det varit brunch på stan, brädspel, fika på Annas jobb (hon jobbar på ett jättemysigt stenugnsbageri ute på landet), god mat, härlig promenad, kattbus och ett allmänt avslappnat tillstånd. Och det är verkligen härligt att få träffa sina vänner då och då. Det känns lagom att åka hem nu, lite mer avslappnad än innan och med lite mer energi än innan. Det ska bli härligt att få krama och pussa på mina älsklingar, även om det här var högst välbehövligt. Jag är väldigt tacksam att jag hade möjlighet att åka iväg så här.
 
 
Promenad. Det kändes ärligt talat mer som mars-april än november...
 
Fika på Annas jobb, mums!
 
Vi prövar att göra havremjölk. Det blev helt ok, med
utrymme för förbättring. Ska prova igen hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0