Preggo bloggare

Tidigare gånger när jag varit gravid har det alltid varit någon eller några bloggare jag följer som också varit gravida, men som legat lite före mig. Den här gången har det också varit några andra bloggare som varit gravida samtidigt, men jag har lyckats klämma ut en unge innan dem. Och eftersom det är en del bebisfokus här på min blogg just nu, så kan jag lika gärna bre på ordentligt och länka till dessa gravida bloggare! ↓
 
1. Min finlandssvenska namne Maria, aka Tidstjuven, väntar sitt första barn (arbetsnamn verkar vara Gäddan - älskar originella arbetsnamn!)
 
Bildkälla
 
2. Anna ritar har bulle nummer två i ugnen. Arbetsnamn Småtting.
 
Bildkälla
 
3. Underbaraclara ska precis som jag bli trebarnsförälder.
 
Bildkälla
 
Alla tre bloggar är oavsett graviditetsstatus värda att följa tycker jag. In och läs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0