2015

Vi den här tiden för ett år sedan satt jag och skrev ner mina funderingar inför 2014. Så här med facit i hand kan jag ju säga att mina föresatser inte gick så bra. Fortfarande en hel del framtidsfunderingar (i princip samma som för ett år sedan) och det har inte blivit så mycket mer lajvande eller kreativt skapande. Jättetråkigt, men jag vet också vad det beror på: jobb. Tyvärr ett nödvändigt ont; även om jag tycker mycket om mitt jobb så skulle jag vilja ha möjligheten att jobba mindre, vilket inte är möjligt just nu. Just nu är det som det är, och det får helt enkelt vara så. Jag är ju oerhört glad att jag faktiskt kan jobba med det jag verkligen vill!
 
Och vad har jag för förhoppningar för mitt 2015? Jag tar med mig det som fanns även ifjol:
 
  • Jag funderar och grubblar och önskar att jag skulle komma fram till något, det hade varit väldigt skönt.
  • Mer kreativt skapande! Jag mår bra av det helt enkelt, och jag vill verkligen inte tappa allt det.
  • Mer lajv! Se ovan. Det är verkligen en hobby som ger så mycket! Jag får hantverka, jag får spännande och intressanta upplevelser, jag får lära känna nya människor...
  • Stärka upp min kropp. Jag är just nu i mitt livs sämsta form. Jättetråkigt och verkligen synd. Jag vill försöka ändra på det! Återigen: något jag skulle må bra av.
Utöver det ska jag prova lite nytt på jobbfronten också, det ska bli spännande! Men mer om det någon annan gång...
 
Vad har ni för förhoppningar för 2015?
 
Ja, en liten selfie i dålig kvalitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0